TVAROHOVÁ BÁBOVKA S MELTOU

Moje zaujetí meltou ještě neskončilo, tentokrát jsem ji dala do bábovky. A byl to dobrý nápad, bábovka je jemňoučká jako obláček, vskutku vynikající.
Ušleháme nebo rozmixujeme ponorným mixérem 250 g tvarohu (ne z vaničky, ten je moc řídký), 3 žloutky, 250 ml smetany ke šlehání, 5 lžic změklého másla a 100 g hnědého třtinového cukru s melasou. Vmícháme 50 ml uvařené zchladlé melty, 250 g polohrubé mouky, sáček kypřicího prášku a sníh ze 3 bílků. Bábovkovou formu vymažeme máslem a vysypeme moukou nebo kokosem a bábovku pečeme půl hodiny na 180 stupňů, zkoušíme špejlí.



více ZDE

6 komentářů:

  1. Dobrý den, prosím, kolik se má dát melasy ? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, kupuji hnědý cukr s melasou už namíchaný.
      http://www.365bio.cz/zbozi/trtinovy-cukr-s-melasou-1kg/403/

      Vymazat
  2. Prosím a poraďte mi, když mám melasu koupenou zvlášť, kolik ji tam dát ? Třeba 1 lžíci ? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, tak se povedla a je moc dobrá ! Ještě jsem takovou bábovku nepekla 🙂

    OdpovědětVymazat