DÝŇOVÁ POLÉVKA S JABLKY

Výtečná zimní záhřevná polévka. Na dvou lžících oleje necháme zesklovatět pokrájenou cibuli, přidáme tři utřené stroužky česneku, kousek nastrouhaného zázvorového kořene, jednu drcenou chilli papričku lžičku rozmarýnu čerstvého nebo sušeného a společně chvíli opékáme. Přidáme 1 kg dýně a čtyři oloupaná jablka, oboje nakrájené na malé kostky. Chvíli restujeme, zalijeme 1,3 l zeleninového vývaru, osolíme a vaříme asi 25 minut. Rozmixujeme ponorným mixérem, ochutíme šťávou z jedné limetky a zjemníme 100 ml rostlinné smetany, například mandlové nebo sójové.


2 komentáře:

  1. Milá EVIČKO,moc Vám chci poděkovat za tuto stránku,na které jsem se stala doslova závisla :-)!Nikdy by mě nenapadlo,co všechno se dá vykouzlit za jídla bez masa,který mi už tak nějak přestává i chybět a to díky Vám!Miluju Vaše recepty a denně se těším,co zase nového vyzkouším.Jste úžasná!Děkuju!!!A ještě se chci zeptat,už nějaký den mi nefunguje vyhledavač,tak nevím,jestli je chyba na mojí straně nebo tady :-) ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký podvečer, Jano, moc děkuju za milá slova, působí jako zázrační povzbuzovač do další práce :) O chybě vyhledávače mi už několik lidí psalo, nevím, v čem je zrada, nic jsem nenastavovala jinak. Snad je chyba u Googlu a brzy ji opraví.

      Vymazat