KVĚTÁK BOLOGNESE

V hluboké pánvi rozehřejeme tři lžíce olivového oleje, vložíme 4 nakrájené červené cibule a zasypeme lžící sušené třtinové šťávy Rapadura (nebo cukrem). Opékáme, dokud cibule nezkaramelizuje, přidáme pět pokrájených stroužků česneku, 80 g piniových jadýrek a okořeníme kořením na špagety (bazalka, oregano, koriandr, pepř, mletá paprika). Chvíli společně opékáme, vmícháme půl kila květáku rozebraného na drobné růžičky, půl kila oloupaných a nakrájených rajčat (já měla svoje zmražená divoká, ta se neloupou ani nekrájí), 100 g rajského protlaku, sůl a asi 50 ml vody nebo vývaru. Dusíme, dokud není květák měkký, ne však rozbředlý. Podáváme se semolinovými těstovinami.


1 komentář:

  1. Povedený recept. Měla jsem chuť na těstoviny a musela jsem spotřebovat květák. Jako vždy jsem hledala ve Vašich receptech a jako vždy úspěšně. Kvůli dětem jsem nakonec ještě květák rozšťouchala a chutnalo všem :)

    OdpovědětVymazat